Thursday, June 2, 2011

KAWAN~

Ntah kenapa, pagi2 ni aku nk wat entry pasal KAWAN! Semua org mesti akan ader kawan...xkire la sorang je ke kawan, ataupun ramai sgt2 kawan...yg pastinyer semua org nak berkawan n punyer kawan...termasukla aku..tp kite berkawan jgnlah semata2 untuk bersuka-ria jek...tp kite berkawan untuk berkongsi segala suka n duka xkire la waktu senang atau susah...mmg seronok dapat kawan yg boleh berkongsi segalanyer...hidup xdela sunyi sepi sorang2 diri...BEST SGT sbb ade teman yg dapat mengisi hari2 kiter!! THANKS FRIENDS!! LUV U ALL!! (^_~)v









So, berkawanla untuk kebaikkan..bukan untuk lakukan perkara yg bukan2 n tak berfaedah...HAPPY FRIENDS!!

"Tegurlah saya, jika saya mulai sombong!
Tegur saya jika saya mulai salah!
Kerana saya masih sangat perlukan SAHABAT seperti KAMU!
Hari ini, esok, dan selamanya!"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...