Monday, December 19, 2011

~Bila Rindu Bertamu~



Hari ni merupakan hari yang paling busy tapi aku still boleh update blog aku! Kira blog nih aku jadikan sebagai terapi jugaklah untuk menenangkan fikiran aku sekejap selepas berhempas-pulas memerah otak untuk marking assignment students! 

Tiba-tiba nak promote kolej tempat aku keje! hee~ ^_^
 Kadang-kadang terfikir gak nak cari kerja lain, tapi hati nih macam dah serasi plak!

Aku pun dah mula seronok dan sayang kat kerja nih...terutama kat students yang dah aku anggap macam adik aku sendiri...bila tengok diorang semua berjaya dan lulus subject aku, aku rasa terharu dan rasa bahagia sangat-sangat...

Betul kata orang, yang kerja sebagai pendidik nih tersangatla best! Memang penat tp berbaloi terutama bila students dapat higher marks dan lulus subject kita...Best!

Aku dah rasa macam jiwang pulak nih post benda alah nih! Why? Why?

Oklah! Stop! No more jiwang-jiwang! 

Sila buat kerja anda dengan rajin yer!
ADIOS!! (^_________^)

**Tajuk entry memang tak ada kena-mengena!! Saja bengong! heee~ (^_~)v

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...