Saturday, December 17, 2011

Aku Gediks~



Disebabkan aku tersangatlah stress menanda assignment student yg aku rase macam nak hantuk2 jer kepala aku kat dinding, lebih baik aku update blog aku! 

Kalo diikutkan xdela ape pun nak update, gediks jek lebih! hahaha~ :D
 
Nih semua disebabkan oleh assignment yang sememangnya banyak aku kena marking nih...kalo tak percaya, cuba korang tengok gambar yang aku uploadkan nih....




Banyak tak?? Nih baru sekotak! Ade lagi sekotak kat office tu yang belum aku marking lagi...Semua nih gara2 mengejar dateline carrymarks yang due pada hari Jumaat depan!

AKU STRESS!! gugugugugu~

***CONFIRM tak lama nanti aku kurus! Mana taknyer, hari2 duk mengadap benda alah nih... (ada kena-mengena tak pasal KURUS tu??? Aku dah bengong!)
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...