Monday, December 19, 2011

Tentang Dhia



Selesai sudah menonton cerita drama bersiri di TV3, Slot Akasia TENTANG DHIA...cerita yang aku rasa korang semua mesti tengok kan??? Mana taknya, setiap kali tepat pukul 5 petang semua berebut-rebut nak balik rumah secepat yang boleh sebab nak menonton cerita nih...

Kiranya aku pun sama la tuh...tanpa menoleh ke kiri dan ke kanan, aku terus ke kereta dan start enjin kereta memecut terus balik ke rumah sewa.... 

vrrrroooommmmmm!!! zzuuuuuussssssssssssssssss!!!!
-
-
-
Kalo la aku dapat kereta nih! Untung!! (Gambar Hiasan)
Tak rugi kalo korang tengok cerita nih! Lagipun banyak pengajaran yang diselitkan dalam cerita nih terutamanya dalam zaman moden sekarang...yang mana ramai jugak orang still guna ilmu hitam sebab cemburu, iri hati dan benci...sanggup bunuh-membunuh sebab nak penuhi kepuasan bila orang yang dibenci tuh mati...

So, cuba tengok dan hayati cerita nih daripada korang lebih kepada berangan nakkan lelaki macam si Zikir (Ady Putra) tu...aku tau la! Korang memang suka kan! (Aku pun sama! tak payah cakap orang!) haha~

Aku rasa aku dh start nak merepek kalo lagi panjang aku tulis ni! Kepada sesiapa yang belum menonton cerita nih, bolehla tonton di TV3 nnti yer! 

Selamat Menonton!

2 comments:

FarahNazurah said...

Tentang Dhia best! dulu sebelum cerita nie ditayangkan asyik tengok Nada Cinta je. sekarang, pukul 7 mesti tukar channel tengok TV3. takmo miss punya pasal :D

ECHA said...

btul3...memang best! rugi kalo tak tengok! ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...