Sunday, December 18, 2011

Songlap! (Kerja Kotor. Sapu Bersih)


Aku dah tengok cerita SONGLAP ni! Korang dah ke belum?? Bagi aku, jalan cerita filem nih memang menarik...kiranya aku boleh bagi dalam 5 daripada 5 bintang....

Kat sini aku sharekan sikit sinopsis cerita nih...

Kisah bermula dengan 2 orang adik-beradik yang mana maknya adalah seorang pelacur...kiranya adik (syafie - sebagai ad) macam baik sikit la...tapi terpaksa ikut abang dia sebab nak cari duit untuk pergi jauh dari tempat diorang tu...abangnya plak (shaheizy - sebagai am) ni memang suka berjudi dan banyak kali kalah judi...so, ada orang offer kerja kat dia iaitu menjalankan aktiviti permerdagangan manusia...sebab tu nanti korang tengok akan ada seorang perempuan yang adik (ad) selamatkan dari kena jual...

Oppsss!! Aku tak boleh cerita lebih-lebih...Apa kata korang pergi tengok sendiri eh! Conform korang suka punya!! Pergi, jangan tak pergi!!

Sila la beratur membeli tiket wayang filem nih yer!
Selamat Menonton!

 

4 comments:

FarHANa aZwA said...

nk tgk gak la klau camni hihi

ECHA said...

tengok jangan tak tengok! hee~ ^_^

penulisblog said...

salam.. ye ke citer ni best? ada kawan bgtau tak best.. mungkin cite ni x sesuai dgn citarasa dia kot.

ECHA said...

maybe la...depends on individu masing-masing! bagi saya, memang best! cuba try tengok! ngeee~ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...