Wednesday, January 4, 2012

~Selamat Kembali Ke Sekolah!!~

Welcome Back to School!!


Waaahhhh!! Harini hari murid-murid tahun 1 mula mendaftar persekolahan! 
Semua mak ayah ambil cuti sebab nak hantar anak-anak mereka ke sekolah...macam mana la gayanya diorang nih semua pergi sekolah kn...mesti ada yang excited! Ada gak yang takut, cemas, ragu-ragu, malu dan macam-macam lagi kn...kadang-kadang yang selalu rasa camtu mestila mak ayah diorang...selalunya anak diorang takda rasa apa pun! Betul tak?? heeee~

Tak lupa juga pada murid-murid tahun 2 dan ke atas...semuanya bersekolah semula harini setelah lama bercuti!! Mesti seronok dapat jumpa kawan-kawan...tapi ada juga yang malas nak datang sekolah..mana taknya, dah lama sangat cuti sekolah kan?! hee~ (^_^)


Teringat zaman-zaman persekolahan dulu walaupun dah hampir 10 tahun aku meninggalkan zaman persekolahan...rindunya nak kembali ke sekolah! Rindu nak buat bising...nak buat nakal...nak kacau orang...nak ponteng kelas...nak kena rotan ngan cikgu (lagi-lagi masa tu still guna kayu pembaris panjang letak kat papan hitam tu!!)...Arrgghhhhh!! Rindunya!!

Walau apa pun aku ucapkan:
SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH ADIK-ADIK!! BELAJAR RAJIN-RAJIN YER!!

2 comments:

CekbOlat-bOlat said...

tringat mase skolah -,-"

ECHA said...

tau xpe! heee~ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...