Tuesday, December 10, 2013

THESIS!

 
 

  THESIS! THESIS! THESIS! 
 
Harini bersiap sedia nak kena hentam dengan Supervisor sebab thesis tak bergerak langsung ni! Haissshhhh!! Kebetulan health condition tak berapa mengizinkan..mungkin inilah dugaan yang aku kena tempuh sepanjang menjalani hidup sebagai pelajar ni..
 
Kadang2 supervisor ni dia tak boleh nak menerima alasan kita yang sebagai pelajar ni. So, redha jela kan! Yang penting aku dah buat yang terbaik..huhu
 
Perjalanan PHD ni bukan yang semudah disangka terutamanya bila kita bekerja + belajar..kira part-time la tu! Banyak sangat benda kita kena buat dan bagi full commitment..semoga aku kuat semangat la kan! hehe~
Kepada kawan2, teman2, rakan2,
Kalo ada sesiapa yang nak sambung belajar tu, fikir masak2..terutama kena fikir...
"aku ni dah ready ke nak bagi full commitment?"
"aku ni mampu ke?"
"aku ni boleh ke?"
Haaaaa...bukan senang tau! 
Walau apapun, doakan aku berjaya yer!
JOM! SAMBUNG BELAJAR!
hehehe~
 

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...